Együttműkődés

Együttműkődés

Konzervatív kampánycél - legyen boldog Magyarország lakossága

2016. január 11. - Reka Horvath

Magyarország nem áll túl jól a boldogság ügyben. Ezen lehet segíteni. Ausztráliában például lesz boldogságkonferencia, ha esetleg néhány ember eljutna oda, értékes tapasztalatokkal gazdagíthaná honunkat ez ügyben.

3 videót néztem végig, mert kissé szakadóban volt ma is cérna - Saul fia díja kapcsán felpezsgő kommenthalmaz nem tett jót nekem. Ezért elkezdtem boldogság után nézni, 3 videót néztem végig, a legutolsót már alacsony figyelmi intenzitással, így arról nem is írok. 

4.png

Forrás: Eurostat portfolio.hu

 

 Prof Ed Diener :

What You Need To Be Happy by Professor 

'The new science of happiness' at Happiness & Its Causes 2013

 Prof Ed Diener első előadásában némileg a 100 pszichológussal ért egyet Bagdy Emőkével szemben, nem mindenkinek a gyermeáldás adja a boldogságot. 

A második előadás roppant érdekes volt, eltűnődtem, ha a magyar lakosságnak választ kellene adni azokra a kérdésekre, hogy tegnap mosolygoott-e, örült valaminek - nem sokan válaszolnának igennel. 

Arra kérdésre, hogy tegnap volt-e negatív érzelme: rosszkedve, szomorúság, düh, aggodalom, viszonylag sok igen válasz érkezne. Vélhetően Ausztráliához képest fordított arányok lennének. 

2_a.png

 

Mi az oka a boldogságnak, ez nagyon sok kutatás tárgya. Prof Ed Diener ezt a választ adta.

3_a.png

 Jó hangulatban az emberek önzetlenebbek, legyél önzetlen, az emberek jobb hangulatban lesznek. Politikai célként ez jó lehet, persze az önzetlenségnek nem kizárólagos célja lehet a rokoni, baráti kör. Mindenesetre a boldogságnak nagyon jó következményei vannak, ezért is érdemes lenne ezen dolgozni. A boldogság jó az egyénnek és a társadalomnak. Meg kell határozni az elégedetlenséghez  vezető feltételeket. Hogy mi az a natioanal accounts of SWB - nem tudtam megfejteni, úgysincs nekünk olyan szerintem. NA és PA rövidítésre sem találtam jó választ, aki tudja, írja meg. 

5.png

A bejegyzés trackback címe:

https://egyuttmukodes2016.blog.hu/api/trackback/id/tr778263614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása